Sidor

5.9.2014

Kissa- ja asuntohommia

Tjenare! 
Näiden kanssa olen viettänyt laatuaikaa viime aikoina. "Jouduin" nukkumaan ton pienen kaverin kanssa aika paljon ennen kun muut kissat hyväksyivät häntä. Mutta kuten näette, nyt ei ole kauheasti ongelmia sen kanssa enää ;) 




Nyt tapahtuu paljon mun elämässäni. Tai ehkä se ei ole paljon muille mutta mulle se on. Kävin eilen katsomassa kolme asuntoa Tampereella, ensi viikolla olisi taas ainakin kaksi ohjelmassa. Niin juu... sanoin itseni irti nykyisestä kämpästä Turussa joten nyt on oikeasti PAKKO muuttaa :D No excuses vai miten se nyt menikään :D Moni on ihmetellyt mun touhua kun olen ollut kerran tai kaksi viikossa Tampereella. Kuulema ei ole mitään järkeä siinä touhussa. No ei olekaan ja vaihtelu virkistää joten nyt olisi tarkoitus muuttaa Treelle ja tulla Turkuun joka viikko :D Nerokasta eikö??? On se vaan ihanaa opiskella yhdessä kaupungissa ja sitten väkisin muuttaa toiseen paikkaan siksi että siellä on parempi sali, kavereita, valmentaja, hieroja. En tiedä onko tässäkään mitään järkeä. Riippuu varmasti keneltä kysyy mutta mun mielestä on järkevää tehdä niitä asioita jotka tekevät onnelliseski, käytännön järjestelyt hoituu aina jollain keinolla. Olen haaveilut muutosta ja yrittänyt olla järkevä työn ja opintojen suhteen jo niin kauan että on korkaea aika kuunnella sydäntä ja tehdä asialle jotain.

Huomenna olisi taas lähtö Treelle. Reenihommia :D

Btw, mulla on ihan paska treeniohjelma. Kaikki paikat sattuu ja ovat kosketusarkoja :D AIka kurjaa eikö ;)





Asunnonvälittäjien lisäksi oli treffit Jukan kanssa eilen. Projeksti saada Dean lantio suoraksi jatkoi. Kuten olen kirjoittanut aikaisemmin niin mulla on ollut ongelmia seisomisen ja kävelemisen kanssa ja olen juossut kaiken maailman eksperteillä. Pääsin aktivointiliikkeistä eroon ja sain uusi liikkeitä lantio- ja pakaraseudun tukilihaksien ja lihaksien vahvistamiseen. Tuntuu usein siltä etten pääse eteenpäin tämän kanssa mutta sitten kun mietin mikä tilanne oli toukokuussa niin ymmärrän että olen päässyt jo hyvin eteenpäin. Eka kerta kun tsekattiin Jukan kanssa mikä tytössä on vikana kun on kipuja ja lihasjäykkyyttä niin lantioni kiersi niin vahvasti että vain yksi pakara osui penkkiin kun tein bokskyykkyä. Osuihan se toinenkin puoli mutta paljon myöhemmin, eli ei ollut kovin symmetrinen liikerata :) Huomasin ilokseni kun treenattiin pakaroita Teron kanssa pari viikkoa sitten että nyt koko talkapuoli osuu jakkaraan kyykätessä. Vielä on matkaa edessä mutta jumalauta että Dean lantio tulee olla suora jossain vaiheessa koska minä en luovuta enkä anna periksi, ei sitten millään!! Prkl. Onneksi tämä ei vaikuta treenaamiseen muuten että mun pitää tehdä Jukan liikkeet oman ohjelman lisäksi ja keskittyä todella paljon lantion asentoon. Pian on ämmä paremmassa kunnossa kuin ikinä :D

Olen muuten tarkkailut jalkojani ja lantioni niin paljon viime kuukausina että jo kuvittelin tänään että reisissä on niin paljon lihasepätasapainoa että yksi raisi on silminnähden paksumpi kin toinen. Pakkohan oli mitata ja ne oli täsmälleen saman paksuisia :D Nyt voin taas nukkua hyvin ;)




Postilla odottaa iso paketti Sporttimekalta. Toimitus oli nin nopea etten meinanut uskoa silmiäni kun sain saapumisilmoitus tekstarina. Tilasin hieman uusia juttuja, kerron niistä sitten enemmän ensi postauksessa :)

Hyviä reenejä!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.