Sidor

6.11.2014

Isot banaanit ja hiton hauska treeni :D

Yo!
Pari reeniä enää ja sitten on pakko pitää muutama päivä lepoa putkeen. Vihaan näitä. Lepo useampaan päivään putkeen ei sovi mulle :D Tai ei sovi mun pääkopalle. Kropalle se tekee kyllä hyvää. Hitto kun joskus oppisin nauttimaan niistä :D Mulla on nyt vaan niin paljon intoa kehittyä etten maltaisi huilata vaikka kyllä tiedän että silloin se kehitys tulee ja että kroppani todellakin kaipaa lepoa tällä hetkellä. Aina ei ole niin helppoa :D

Kävin tänään Jukalla hieromassa jalat auki. Mulla on viime aikoina ollut hieman sellainen olo että treenit on mennyt sen verran hyvin perille ettei mene enää niin hyvin perille. Näin oli tosiaankin. Jalkalihakset oli kuulema hieman ylijännittyneet. Nyt ne on kipeät :D Jukka on tunnettu siitä ettei häneltä pääse pois ilman kipua. Itse olen usein kosketusarka muutama päivä hieronnan jälkeen. Tämä kerta ei tule olemaan poikkeus säännöstä. Takareidet tuntuvat jo nyt siltä että olisin käynyt treenaamaassa niitä :D Tarkoitus oli treenata jalat eilen mutta siirsin suosiolla treeni pari päivä eteenpäin jotta treeni menisi paremmin perille hieronnan jälkeen. Taisi olla hyvä päätös! 

Olen usein sanonut, että mulla on kaksi vapautta elämässäni. Ensimmäinen on "vihannekset vapaasti" ja toinen on "yksi banaani". Viittaan siis ruokavaliooni. Kaikki muut mennee vaakan kautta. Fiksu tyttö kun olen, valitsen aina isoimmat banaanit :D :D Äitikin on oppinut sen, että Dealle pitää aina ostaa isoimmat baanaanit kun olen kotona käymässä. Kävin alkuviikolla äidillä ja hän oli ostanut banaaneja. Taitaa olla isoimmat reilun kaupan banaanit mitä olen nähnyt pitkään aikaan, melkein 22cm :D






Olen vääntänyt uuden volyymiohjelman kanssa tällä viikolla. Toistoja on kivasti ja palautusajat lyhyet. Painoilla ei pysty leijumaan mutta voi luoja mikä PUMPPI :D :D Tämä tyttö tykkää! Kun ohjelma vaihtuu viikoittain ja treenisysteemi muuttuu sen mukaan niin huomaa kyllä miten eri tavalla erilaiset treenimetodit vaikuttaa omaan kehoon ja miten paljon esim sarjapainot vaihtelevat. Tänään olin kiitollinen kun pelkkä tanko liikkui. Viime viikolla kun tein perus ohjelman niin oli hieman enemmän rautaa samassa liikkeessä :D 

Kuulin eilen että näytän siltä että mulla on "sisäinen ilo" ja "hyvä olla itseni kanssa". Musta tämä oli hienosti ja hyvin osuvasti sanottu. Olen kyllä todella onnellinen ihminen ja se näkyy ilmeisesti myös ulospäin. Munkin elämässä on toki paljon asioita jotka voisivat olla paremmin mutta niitä on aina enkä jaksa stressata turhaan niistä. Olen tehnyt mulle oikeita päätöksiä, saan tehdä sitä mistä tykkään ja ympärilläni on rakkaita ja ihania ihmisiä joiden seurassa viihdyn. Elämä on hyvä :)

Jos joltain on jäänyt huomaamatta niin tykkään kissoista. Ainakin meidän kissoista :) Tässä on Killen (ruostinkielinen sana jätkästä). Se kuolee melkein mun rakkaudenosoituksiin aina kun käyn äidillä :D





Eilen kun tulin kotiin treenistä sain Saralta puhelun:

- Hei tuutko vetämään mulle treenin nyt??
- Tulin just kotiin mun omasta treenistä ja pitää käydä suihkussa jne. En jaksa.
- Tuu nyt!! Nähdään 30 min päästä salilla.
- Jaahaa.... :D

Pakkohan oli raahautua takaisin salille kun olen lupautunut hieman jeesaamaan Sara treeniasioissa. Saatiin me jotain treenattukin. Jälkikäteen tuntui kuitenkin siltä, ettei tullut treenattu kuin naurulihaksia. Sen verran levottomat oli meidän jutut :D Ainakin oli hauska selkä- ja hauistreeni vaikka vatsa taisi saada eniten osumaa :D Thänks Sara!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.