Sidor

2.12.2014

Jäätävä pakaradomsi, Giantpatukkaa ja selkäsaunaa :)

Moikka :)

Mulla on lepopäivä tänään. Taas :D Pakarat sattuu niin paljon, että istuminen ja käveleminen on ihanan tuskallista. Tästä voi kiittää uusi kaverini Reverse Hackia. Mulla oli lauantaina tarkoitus olla Fitfarmi pt-koulutuksen loppukoen suorittaneiden koeasiakas. Perjantaina tuli kuitenkin sellainen fiilis, etten malta olla treenaamaatta mun oman ohjelman mukaisesti. Jos jollekin on jäänyt epäselväksi niin olen 100% in lööv monstaworkout -nimisen ohjelman kanssa :) Tästä syystä vedin oma jumppa lauantaina, reidet ja pohkeet. Takapuoleni oli sen verran shockissa kun vedin reverse hackia apinaraivolla ja lopputulos on toooodella arka planeetta :D Eilinen aamulenkki oli muuten ihan kiva mutta ne alamäet ja ylämäet.... :D Huomenna olisi luvassa lisää kyytiä takaosastolle, toivon siis todellakin että tämä lepopäivä tekee terää jotta huomisen treeni ei mene ihan perseelle. Kirjaimellisesti siis ;)



Supernättinä ja ihan tööttinä reiden Monstaworkoutin jälkeen :D :D




Olen tunnetusti hyvin tarkka ruuan suhteen. Jopa niin tarkka että jo ennen saliurani sain kutsumanimen "NatziDea". On sanomattakin selvää, että noudan ruokavalioni tarkasti. Sekä hyvässä että pahassa. Joskus tekisi mullekin hyvää relata varsinkin näin offilla kun sitä voi tehdä. Hommahan ei tunnetusti kaadu siihen jos joskus poikkeaa ruokavaliosta ;) No, natsi kun olen niin mietin näitä asioita tosi paljon ja pystyn analysoimaan esimerkiksi jotain mielitekoja niin paljon, että joku täysjärkinen saisi hepulin jos kuuntelisi mun ajatuksia. Moni läheinen kaveri tietää sen, että mun on tehnyt mieli Fastin Giant protskupatukkaa aika kauan. Oikeastaan jo kaksi vuotta. Luonnollisesti en ole syönyt sitä koska se ei ole ruokavaliossani enkä todellakaan tarvitse sitä. Tiedän, että olisin hyvin voinut vetää patukan tai pari tässä ajassa ja elämä jatkuisi. Pölö kun olen niin olen sen sijaan analysoinut mun protskupatukkahimoa ja tullut siihen lopputulokseen, että paras tapa päästä eteenpäin elämässä on yksinkertaisesti syödä patukan. Tosipölö kun olen, niin en syö patukkaa ilman että etukäteen ilmoitan tästä valmentajalleni. Kyse on kuitenkin todella turhasta herkusta ja mieliteosta mikä helposti voi laittaa syrjään, koska on olemassa todella paljon järkevämpiä välipalavaihtoehtoja. No, en nyt kirjoita romaanin tästä patukka-asiasta. Sain eilen lupaa syödä patukan :D Katsotaan nyt jos pääsen syömisen asti... Mun tankkauspäivähän meni niin, että olin suunnitellut syödä jäätelöä ja hilloa ja lopputulos oli se, että söin 3000 kcal  lähes puhtaasti hiilaria muodossa riisiä, banaania, pastaa, pilttiä ja muuta "järkevää".... :D Mun "herkuttelut" kusee aina eli ne jää siihen ajatustasolle mutta siinä vaiheessa kun niitä pitää toteuttaa niin ei tee enää mieli :D 

Olen päässyt selfien makuun. Ja pitäisi ilmeisesti pestä kotipeili. Sinne on näköjään eksynyt joku sumuinen pilvi.









Kävin eilen taas vaihteeksi Turussa. Pikavisiitti yliopistolla. Vessalla piti tietty ottaa oikeustieeteellisen tiedekunnan invavessaselfie :D :D Invavessa on muuten paras vessa, siellä saa nimittäin rauhassa täyttää kaikki vesipullot, ottaa kuvia jaloistaan jne. Lisäksi oli todella invaolo eilen johtuen yllä mainitusta pakarakivusta.






Yliopiston jälkeen pääsin kiusaamaan Ramia Gym 2000:lla. Tehtiin selkätreeniä mun ihanan monstaworkoutin mukaan. Rami totesi kun näki ohjelman ja kerroin homman nimi että "Hyi saatana!!". Ihme tyyppi kun ei ymmärrä hyvän päälle! Hyvän treenin saatiin aikaiseksi ja mun voimatasot on kuulema mennyt kivasti eteenpäin. Tyyppi luuli, että mä vedän tuettu kulmasoutu 40kg:lla. Vedin 80kg:lla :D :D Hähääää!!!! Nämä on niitä elämän pieniä iloja :D

Törmäsin myös Oonaan ja Tiinaan pukkarissa. Meinasin myöhästyä Ramin jumpasta kun jäin juttelemaan tyttöjen kanssa. Oli meinaa niin paljon mistä puhua kun ei olla nähty pitkään aikaan :)

Laitetaan loppukevennykseksi kuvan mun viime viikon ruokaseurasta. Kaverilla oli ilmeisesti myös lounas aikaa :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.