Sidor

19.12.2014

Kisadieetin alku lyöty lukkoon, kuntotsekki ja treenikuvia :)

Nonniin, nyt se on sitten päätetty. Mulla alkaa kisadieetti 5.1.2014, eli reilun kahden viikon päästä…. Ensin ajattelin, etten pidä siitä mitään meteliä. Menen dieetille ja katsotaan jos joku huomaa mitään :) Näin tulee vähiten ulkopuolista painetta. No, innokas kun olen niin enhän mä malta olla kirjoittamatta siitä :D

Toinen syy siihen, etten ole halunut kirjoittaa kovin paljon mun kisadieetistä on se, etten ole ollut varma itsekään siitä, että kisaanko syksyllä vai enkö. Lähtöpainoni on rajumassa päässä, eli pudotettavaa on ja olen itse kyseenalaistanut sen järkevyyttä monien asioiden suhteen todella paljon. Lähteekö paljon lihaa, pääsenkö kuntoon tällä lähtöpainolla, kestääkö kroppa, tuleeko ylikunto taas jne. Olen kerrankin yrittänyt olla edes hieman fiksu ja ajatella ennen kun hyppään päää edellä kohti suuria seikkailuja. Valmennuksessa kun olen niin ollaan luonnollisesti pohdittu näitä yhdessä Jarin kanssa ja päästiin tänään sellaiseen kompromissiin että dieetti alkaa aikaisemmin kuin suunniteltu jotta saadaan minimoitu riskit ja maksimoitu pelivaraa. Suostuin tällä diilillä menemään kisadieetille :) Tajusin myös äsken, että hitto, siihen ei ole kovin pitkä aika enää!!! 

Tein yksi päivä listä siitä mitä tekisi mieli syödä ennen dieettiä. Aika lyhyt lista tuli :) Riisipuuroa, erilaisia hedelmiä, thaikkuruokaa siskoni kanssa ja se oli siinä. Patukan sain jo syöty. Aika säällittävä lista :D Tosi säälittävä. En ole ikinä ollut herkkuperse joten siinä selitys. Suurin himo on kyll päästä kireäksi ja päästä aerobisten pariin :)

Kuntotsekki meni muuten hyvin. Laitan isolle B:lle kuntokuvia sen verran usein ettei viikossa ole ehtinyt tapahtua kovin suuria muutoksia ;) Lihaa on kuulema paljon eikä sitä ainakaan tarvita enemmän tähän lajiin. Minusta tarvitaan aina lisää lihaa :) Juteltiin myös muista yhteistyökuvioista mutta niistä enemmän myöhemmin.

Mulla oli eilen kaveri käymässä Treella. Käytiin treenaamassa ja sain taas hieman treenikuvia teille :) Luulette kohta etten treena ollenkaan kun laitan niin vähän treenikuvia tänne. Kyllä mä reenaan, ihan oikeasti joo joo :D







Treenaamisesta puhuen niin olin fiksu ja pidin kolme päivä lepoa Rovalla. Kevyttä aerobista ja venyttelyä vaan. Samoin ajattelin pitää muutama päivä lepoa jouluna. Meillä ei anneta kovin paljon joululahjoja mutta perheni arvostaa sitä, että ollaan yhdessä. Minäkin arvostan sitä :) Äitini asuu Turun saaristossa ja siellä ei ole treenimahdollisuuksia joten voin yhtä hyvin ajoittaa lepoa jouluun. Tämä taitaa olla fiksu päätös ottaen huomioon kisadieettiä. Parempi alkaa sen kanssa hyvin levänneenä ;)

Kuntotsekin jälkeen sain vieraita Turusta, taaa. Investoin täysin kalorittomaan suklaadippiin. Turhuuksien turhuus mutta pitäähän sitä kokeilla! Walden Farmsin tuotteita saa Sporttimekalta, käykää tsekkaamassa! Ajattelin testata tämä banaanin kanssa ja miksei rahkaan tai suklaapuddingiin :P





Tällaista tällä kerralla :) 

8 kommenttia:

  1. Oon jo jonkin aikaa seurannu sun blogia ja pakko sanoo et ei hitto ku oot tehny paljon duunia ton sun kroppas eteen!! Oot kehittyny ihan huikeesti ja voin kyllä sanoo et Fitfarmin avustuksella kaikki on mahollista, kun itsekin niiden valmennuksessa treenailen!:) Tsemppiä iha älyttömästi tulevaan dieettiin!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Julia :)!! Juu ei nämä muskelit ihan ilmeiseksi on tullut, pikkasen olen kyllä joutunut painamaan hommia :D Mutta olen usein sanonut, että minulle urheilu on elinehto josta nautin suunnattomasti, muskelit ja treenattu kroppa on sivutuote siitä joka tulee kaupan päälle :) Eli en treenaa pelkästään muskeleiden vuoksi vaan siksi että tykkään siitä. Mutta on se kieltämättä ihan kivaa, että kroppa näyttää siltä että on tehnyt jotain :)

      Kiitti tsempeistä!! Niitä tarvitaan koska edessä on kevyt 10kk kisadieetti :D

      Poista
    2. Haha niin tottahan se on, että kropan muutokset tulee ihan vahingossa!:D Ja aika kova dieetti sulla on luvassa. Pidä pää kovana niin eiköhän se suju hyvin!:)

      Poista
    3. Dietataan sitten kunnolla kun kerran dietataan :D Hyvin se menee!

      Poista
    4. Toivotaan parasta!:D Sun innoittamana mä päätin lopulta itsekin tehdä blogin! Hassua miten jotkut ihmiset ovat niin inspiroivia, eli jos kiinnostaa käydä seuraileen niin tässä linkki http://ftnssjulia.blogspot.fi :)

      Poista
    5. Heino blogi! Ja kuten kirjoitit niin blogi on hyvä tapa seurata omaa kehitystä.

      Tsmppiä lihastalkoisiin!!! Kyllä se lihas kasvaa kun treenaa, syö ja jaksaa odottaa :)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.