Sidor

5.1.2015

Nyt se alkoi. Dieetti :) + hieman muutakin :D

Heippa murut :D!!

Kisadieetti lähti käyntiin tänään. Elämä tuntuu täysin samalta kuin aikaisemmin :D Ihme juttu eikö ;D Aloitin päivä aamulenkillä ja otin ensimmäistä kertaa sykemittari mukaan. Mun aamulenkit on aina ollut reipasta kävelyä, eli ei juoksemista. Yllätyin siitä, miten korkea sykkeeni oli, 135 enkä edes kävellyt lujaa omasta mielestänä. No, kai se kunto tästä pikkuhiljaan paranee ;)

Vaikka ruokavalio on lähes samalainen mitä mulla on ollut aikaisemmin niin määrät on eri. Kalorivaihtelun vuoksi määrät vaihtelee myös eri päivinä. Tämä tuo himen lisähaastetta hommaan :D Innovatiivinen kun olen laittanut pieni maalariteippapala kaikkiin jääkaapissa oleviin rasioihin. Teipillä lukee esim riisi 40g, riisi 50g, riisi 60g jne. Pitää olla tarkkana!

Olen innostunut tekemään uuniperunoita. Heitän perunat lohkoina pellille ja uuniin. 





Ainut ongelma on se, etten tiedä montako astetta uunissa on johtuen siitä että, numerot puuttuvat. Joudun siis arvaamaan joka kerta, että mihinköhän suuntaan toi nappi pitikään kääntää :D :D




Sain munia tänään. Mahtaako noilla pärjää näin alkuun :D





Treenattiin eilen Sinin kanssa yhdessä. Mulla oli hieman veto poissa johtuen huonosta yöunesta mutta saatiin molemmat kuitenkin vedetty hyvä treeni. Omalla kohdalla räjähti verisuonet taas kahden kovan hacksarjan jälkeen. Pintaverenkierto käsissä toimii ainakin hyvin :D







Oman treenin lisäksi tein sunnuntaina myös yksi alkuopastus salilla. On kyllä niin hienoa saada autta muita pääsemään tavoitteisiin ja jakaa omaa osaamista treenien osalta :) Lisäsin muuten yksi sivu nimeltään "Valmennus" blogiin yläriviin. Sieltä löytyy lisäinfoa jos kaipaa apua ravinto- ja treeniasioihin. Rohkeasti vaan koodia mulle jos siltä tuntuu :) 





Jotta elämä ei menisi liian helpoksi olen varanut muutamia treenejä meidän ihanalta Terolta :) Huomenna on luvassa pääntyhjennysjummppaa. Ylihuomenna taas toinen ja sitten uudestaan seuraavalla viikolla. Ai että voi olla ikävää Teron vittuilua treenin aikana :D :D Nämä on niitä elämän parhaita hetkiä!

Treenatkaa kovaa ja muistakaa hymyillä :) Elämä on aika jees!!

2 kommenttia:

  1. Jännityksellä odotan mitä sinusta kuoriutuukaan dieetin aikana :) Vähän kuin jouluna ;)
    Tsemppiä dieettiin! LIISA

    VastaaPoista
  2. Kiitos Liiisa tsempeistä!! Niitä tarvitaan :D

    Juu mä oon yllätyspaketti monille :D :D Parhaani teen etten tuota pettymyksiä ;)

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.