Sidor

1.3.2015

Ohjaus- ja valmennusarvonnan tulokset :)

Nonniin! Nyt olen suorittanut ohjaus- ja valmennusarvonta. Haluan ensin KIITTÄÄ hyvistä ja motivoituneista hakemuksista!! Olen saanut paljon hyviä hakemuksia joten olen todellakin kiitollinen siitä etten itse tarvitse päättää ketkä voittavat vaan voin arpoa voittajat kulhon ja nimilappujen avulla :D Eli arvonta on ollut äärimmäisen oikeudenmukainen ja puolueeton. 

- Yksi ilmainen ohjattu treeni menee…… TÄTTÄDÄÄ!!! Leena Lasilalle :D Onneksi olkoon! 

- Yksi valinnainen valmennuspaketti puoleen hintaan menee Ninni Nurmiselle!! Grattis Ninni!!

Leena ja Ninni, otan teihin yhteyttä niin sovitaan miten edetään :)

Kuten jo kirjoitin niin olen saanut hyviä hakemuksia ja haluan palkita muutama tarjomalla valmennusta hieman edullisempaan hintaan Lauralle, Sarahlle ja Pialle. Otan teihin yhteyttä :) Anonyymi, laitatko mulle s-postia (deahenr@gmail.com), en saa suhun yhteyttä nimimerkin perusteella ;)

Ohjattujen treenien osalta niin haluan myös palkita muutama antamalla yksi ohjattu treeni puoleen hintaan. Johanna, Milja, Tanja, Mayhtef ja Hanna, te jotka olette laittaneet mulle hakemus s-postilla niin otan yhteyttä, muihin en oikein pysty joten laittakaa te mulle s-postia mikäli haluatte tulla reenaamaan :) (deahenr@gmail.com).

Oikein hyvää sunnuntai kaikille lukijoille!! Iso bodypeukku täältä :D









2 kommenttia:

  1. Höh! Kommenttini ei ollut tullut ollenkaan läpi kun arvontaan osallistuin! Ohjattu reeni olisi tännekkin fysiikaluokan haaveilijalle kelvannut :) tsemppiä diettiin ja kovia reenejä!

    VastaaPoista
  2. No kökkö :( Mutta hei, laitako mulle s-ppostia niin keksitään jotain deahenr@gmail.com ;)

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.