Sidor

12.4.2015

Kuvaus Simo Järvisen kanssa part 2 sekä treenikuulumisia :D


Moikka murut :) 

Aloitetaan tämä päivitys kuvilla. Sain Simolta lisää matskua pääsiäiskuvauksesta. Hieman naiseellisempaa settiä tällä kerralla. Toivottavasti pidätte niistä! Itse olen hyvin tyytyväinen :) Tyttö kiristyy ja seuraavissa kuvuksissa on jo kireämpi nainen. SImon portfolio ja yhteystiedot löytyy täältä: http://mun.galleria.fi/ sekä facesta https://www.facebook.com/Mungalleriafikuvausvaatteet Fit4Youlta





































Nyt on tapahtumarikas viikonloppu takana. FitFarmin yhteistyövalmennukset potkaistiin käyntiin eilen ja tänään. Huikeita tyttöjä mukana tekemässä tuloksia :D Boom Boom!! Olen todella positiivisesti yllättynyt valmentaja. Tästä tulee huikea matka meille kaikille :) Valmennuksia voi seurata FitBlogissa.

Olen saanut uuden treenikaverin. Ollaan nyt Jukan kanssa vedetty kimppatreenejä sekä lauantaina että sunnuntaina. Pakko sanoa, etten ole pitkään aikaan saanut näin paljon tehoja irti itsestäni omissa treeneissäni. Saa paljon enemmän irti itsestään kun tekee kahdestaan ja on varmistaja jokaisessa sarjassa. Tai mehän vedetään pakkotoistoja liki jokaisessa sarjassa. Eilen tehtiin olkapäät ja rinta. Tänään "peppujumppaa", eli herra Mentulan suunnittelema kahden tunnin hc-setti takareisille ja pakaroille. Taisi treenikaveri olla hieman shokkiohoidossa... mutta kuten totesin niin jos treenikaveri tulee mukaan uudestaan sen setin jälkeen niin on joko 1. tyhmä 2. yhtä hullu kuin minä. Itse laitan mies siihen kakkoskategoriaan. Ensi viikolla tapetaan itseämme uudestaan :D :D Niin siistiä!!!! En saanut kuvia treenistä kun vedettiin niin kovalla sykkeellä. Mutta tässä vanha prässikuva. Tunnelma oli liki sama :)






Otan vielä valmennettavia tiimiin, joten jos kaipaat tehoja omiin treeneihin tai haluat kehittyä niin laita rohkeasti mailia mulle deahenr@gmail.com. Valmennan ihan laidasta laitaan, painonpudottajia, kuntoilijoita, kisoista haaveilevia, lihashakuisia jne.






Olen ihan koukussa Vermanin purutabuihin. Dieettiherkkuja :D






Minulla on päivä pian pulkassa. Huomenna on luvassa aamulenkki, reissu Turkuun tapamaan yksi uusi valmennettava sekä jeesaamaan Ramia sen viimeisissä toistoissa (kosto elää se vetämistä treeneistä minulle :D :D Hähää!!). Esi viikolla on myös luvassa kuntotsekki sekä reissu Rovaniemeen.

Treenatkaa kovaa ja pitäkää mieli positiivisena :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.