Sidor

21.5.2015

Volyymitreeni Hannan kanssa kuvina

Moikka :)

Nyt on hieman erilaisia treenikuvia. Erilaisia siinä mielessä, että kuvat ovat oikeasti laadukkaita ja meno on juuri sellainen, kun se on  todellisuudessa, eli tässä ei olla lavastettu yhtään mitään :) Vedettiin Hannan kanssa kunnon volyymitreeni muutama viikko sitten ja Kimmo otti kuvia. Uskallan väittää sen, että kun oikeasti treenataa kovaa ja mennee oman mukavuusalueen ulkopuolelle niin touhu näyttää juuri tältä. Kaunista tai ei, mutta kehitystä tulee :) Onneksi ei tarvitse olla kaunis treenatessa. Asennetta pitää olla ja rohkeutta vetää täysillä ihan lopuun asti.

Kuvat: Kimmo Karvinen
Vaatteet: Fit4You
Meikit: Helena Mikkonen



























Niin juu, kun on tullut kommenttia siitä ettei dieettini näyttää etenevän blogikuvien perusteella, niin voin kertoa sen, että jostain syystä vaatteet löystyvät kovaa vauhtia ja saan kommenttejä livenä siitä, että kutistun koko ajan. Tänään ostin taas uudet rintsikat kun edelliset olivat päässeet liian isoiksi, taas. Salilla tulee kehitystä koko ajan. En ole kehittynyt näin hyvin koko treeniurani aikana. Minusta tämä dieetti tuntuu toimivan melko hyvin :) Jätetään minun valmentaminen minun valmentajalleni. Hän on erittäin hyvin kärryllä siitä, missä mennään. Lisäksi Jarilla on enemmän kokemusta näistä hommista kuin minä joten annan hänen hoitaa se työ minkä hänelle olen  antanut :) Ainakin minä luotan häneen ja käytän energiani muihin asioihin, kuten omiin treeneihin ja omiin valmennettaviin. Toki jokainen saa käyttää aikansa mihin haluaa muta näin minä olen tehnyt ja ajattelin tehdä jatkossakin.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.