Sidor

15.9.2015

TJ3 :) ja fiilis sen mukainen!!!!

Moikka!!!
Hui, nyt olen niin väsynyt tyttö, etten jaksa kirjoittaa romaania :) Mutta hieman kuulumisia silti. Tämän hetken fiilikset ovat lyhyesti ja ytimekkäästi nämä 1. kiitollisuus 2. nöyryys sekä 3. onnellisuus. 


                            



Meillä oli viikonloppuna tiimipäivä sekä kisajien kenraaliharjoitus tuomariston edessä. Tuomaristo koostui tiimin valmentajista, Jutasta sekä Samulista joka on valmentaja ja IFBB:n tuomari. Siitä jäi todella hyvä fiilis ja tunnen nyt olevani valmis Jyväskylään. Toki voisin tehdä paljon vielä kuntoni suhteen mutta näillä nyt ja toivon mukaan Lahteen sitten vielä kireämpi paketti. Jyväskylässä nähdään nöyrä sekä kaikkensa antanut kilpailija :)





Vedin tänään viimeinen varsinainen aamulenkki sekä treeni ennen kisoja. Lopuksi vielä tyhjennyshieronta ja pihtimittaus. Nyt olen ihan valmis huomiseen lepopäivään. Tulos oli pihdeillä rasvat 9,7% ja aamupaino oli 63,4kg tai 64,4kg riippuen vaasta. Kunto saa olla kireämpi ja sitä kiristetään koko ajan mutta olen hyvin hyvin kiitollinen siitä missä olen nyt. Lähtökunto oli raju ja olen päässyt tähän pisteeseen asti. Töitä on painettu ja pitää vielä painaa :) Mutta, tyytyväisyys tappaa kehityksen, joten ei sitä kiitos. En ole syksyn kirein kisaaja, mutta parhaani olen tehnyt ja katsotaan mihin se riittää tällä kerralla. 

Lavakunto, line-up, päivän kunto tuomaristo ja kaiken muun päättää sen, miten Jyväskylässä menee. Ei paino eikä rasvaprosentti. Ei myöskään netiin ladattuja kuntokuvia :) Näin se on ja parhaani olen tehnyt sekä parhaani tulen tekemään lauantaina Jyväskylässä. Lisäksi tulen nauttimaan! Nyt hymyilyttää suuresti meinaa :D




Tässä ote Dean aamupalasta, valkuaispannaria öljyllä :) Pidän siitä tosi paljon!




Salaattia :)




Mutta kyllä huomisen aamupuuro hunajalla vaan saa mieli piristymään :) Saan PUUROA!!!!! Pienet ilot mutta saa olla.

Tässä vähän eväitä karsintoja varten. En ole ikinä syönyt Nutellaa aikaisemmin mutta en pistä vastaan. Se tulee nyt hyvin tutuksi.







Sain siis viimeistelyohjeet Jartsalta eilen. Tästä Nutellatuuletus johtuu :) Mulla on kyllä helmi valmentaja :D 





Mitä kisojen jälkeen? No….. Ohjelmaa riittää. Yksi kiinnostava erikoistumisjakso on varmistettu. Se alkaa pari viikkoa Lahden jälkeen, eli juuri sopivaan aikaan. Fiilis on tämä:D




+ Opinnot Lapissa ja saan keskittyä minun valmennettaviin :) 

Päivitän enemmän faceen ja instaan. Facessa kandee seurata urheilijasivujani Dea Henrikson IFBB figure, sinne laitan ajantasoista tietoa siitä, miten menee :) varsinkin nyt kun ei ole energiaa päivittää jokaisen paikkaan. Pyrin laittamaan tänne vielä ennn Jyväskylää mutta faceen tule ainakin tietoa joten käykää tykkäämässä sivustosta :) jos kiinnostaa siis ;)

Ja hei, olen ilmeisesti sen verran kiinnostava pallero, että minusta on perustettu ikioma keskusteluketju Suomi24 foorumille :D Olen OTETTU!!! Nöyrä KIITOS!!!!! Käykää ihmeessä kommentoimassa ja jatkamassa keskustelua, pian tulee uusia keskusteluaiheita kun meikä astuu avalle biksuissa ja öljyssä :)







Huikea loppuviikko teille!!!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.