Sidor

18.2.2016

Kuntotsekki pulkassa ja kisa-aikataulu lyöty lukkoon

Moikka :)
Kuntotsekki taas hoidettu ja "pääsin läpi" :D Vits vitsi :)  Jari suunnitteli hieman mun kisadieettiaikataulua sekä kevennyksiä, sovittiin milloin dieetti alkaa ja ruokavalioon tuli hieman muutoksia. Tuomio oli "kunto on hyvä, siisti ja on pysynyt hyvänä". Kunto on myös parantunut koko ajan syksyn jälkeen ja on kuulema kivisempi, lihasten tiivyys sekä malli on parantunut. Minulla on aika lailla riittävästi lihasta lajiin mutta haetaan ja hiotaan yksityiskohtia sekä laatua ja tämä on mennyt hyvin eteenpäin syksyn skabojen jälkeen. Jeee :) 

Paino on pysynyt samana, reilu 68 tai 69kg riippuen vaasta. Eli sitä on edelleen tullut 4,5kg kioista. Kehitystä on silti tullut ja olen todella kiitollinen siitä :) Tai no juu, olisi ihmeellistä jos ei olisi tullut koska olen noudattanut ohjeita 100% sekä tehnyt aamulenkkejä 5-6 pv viikossa noin 30min. Salitreenejä 4. Pakko sanoa että olen todella tyytyväinen siitä, että olen noudattanut reverseä sekä ruokavalioa näin tarkasti sekä tehnyt lenkkejä. Lopputulos on parempi kunto ja todella hyvä lähtökohta seuraavalle dieetille. Hyvä me, eli minä ja Bullero!






Itse kisadieetti alkaa heti kevään skabojen jälkeen, eli 18.4. ja kesto on 22 viikkoa. Hieman lyhyempi kuin viime vuoden setti joka alkoi 5.1. ja kesti reilu 9 kk. Kun siitä olen selvinyt hengissä niin pystyn ihan mihin vaan :)!

Sain eilen tilaukseni Sporttimekalta. Testiin tuli mm Fortixin latausjuoma. On muuten hiton hyvä! Otin se käyttöön tänään ja voin suositella!!! Olen käyttänyt fastin shocka melkein 5 vuotta ja pidän siitä edelleen todella paljon. Vaihtelu virkistää ja tässä on huikea 300 kofeiinia annosta kohden, eli jos ei sillä herää niin ei sitten millään :D 







Huomenna on treenipäivä ja aloitan uudella runsaammalla treenipäivähiilarimäärillä :D En valita :) I love carbs!









Ja hei, jos tarvitset apua biksujen koristelun suhteen niin sen voi halutessa ulkoistaa minulle :) Näissä olen käyttänyt Swarskovskin chrystal ab liki 2000 kpl. Hotflix kiinnitys eli kivet pysyvät hyvin eikä tule liimatahroja :) Koodia dea@thundertrainingnutrition.com jos haluat ulkoistaa tämä :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.