Sidor

8.6.2016

Eteneekö dieetti ja muut asiat :) 16 weeks out ja paljon muuta :)

Heissan :)
Huh-huh! Nyt on kyllä sellainen olo, että olen antanut kaikkeni treeneissä ja huominen lepopäivä tulee tarpeeseen. Olen vetänyt aerobiset ihan sata lasissa ja paukuttanut täysillä salilla. Eilen innostuin kyykkäämään vatsustuskumppareilla. Laitoin Mirkan innoittamana kuminauha jalkojen ympäri, hieman polvien yläpolella. Siitä sitten tanko niskaan ja hommiin :D Tein eilen varsin hallittuja ja kontrolloituja kyykkyjä asenteella "tee jokaisesta toistosta mahdollisimman raskas kohdelihakselle". Negatiivinen vaihe jarruttaen, alhaalla 3-5 sek pysähdys ja pakaroita puristamalla ylös. Polvet ja varpaat samaan suntaan koko ajan joten kumpparin kanssa saa hyvin pakara ja ulkosyrjä aktivoitu. Tätä kun vääntää niin ei tarvitse hirveästi egoilla painojen kanssa :D Kun alkulämppäriksi tekee lonkille liikkuvuusharjoitteita niin saa hyviä sekä syviä kyykkyjä ja treeni menee perille :) Suosittelen!

Olen innostunut kunnolla tekemään erilaisia liikkuvuus- sekä kehonpainoharjoitteita mm alkulämmittelynä tai huoltona. Vatsatreenit ovat minulla tällä hetkellä lähes 100% kehonpainotreenejä joilla olen saanut huimasti lisää poveria syviin vatsalihaksiin, kehonhallintaan ja bonuksena kapeampi vyötärö. Eilen en meinanut uskoa silmiäni kun nykyinen treenivyö oli liian iso. Pitää mennä hankkimaan xs kokoinen vyös jotta saan se tukemaaan. Nykyinen s on aina ollut todella napakka. Ei ole enää :D Kannattaa treenata fiksusti ja monipulisesti niin saa omallekeholle mahdollisimman paljon hyviä asioita :) Kehonpainotreeni on yllättävän raskasta ;)

Tilasin kumppareiden lisäksi hyppynarun. Olen innostunut siitä. Valmennettavat, tiedätte mitä on tulossa :D Kuminauhoja ja hyppynarua :D





Olen ottanut mukaan uinti viikko-ohjelmaan. Joka viikko 1-2 aerobista altaassa. Sillä saa myös hyvin monipuolisuuttaa aerobisiin. Lisäksi uinti on hyvä liikkuvuudella ja toimii omalla tavalla myös kehonhuoltona :) puhumattakaan siitä, miten hyvä se tekee mielelle :) Olen kunnon vesipeto ja rakastan uintia! Olen todella iloinen siitä, että saan se mukaan ohjelmaan :)

Altaan lisäksi innostuin viime viikolla uimaan Näsijärvessä. Kiitos Anna siitä! Olin Rauhaniemen kansankylpylässä uimassa ja saunomassa. Oli kyllä huikea paikka ja lähden sinne pian uudestaan. Kävin viidesti uimassa. Näin Saaristolapsena olen tottunut meriveteen jolloin makea vesi tuntuu hieman oudolta. Mutta vesi kuin vesi, kunhan pääsee uimaan :D Suosittelen teillekin! Rauhaniemi on hieno paikka ja fiilis todella hyvä!







Kävin äsken leikkaamassa hiukset. Unohdan aina käydä ja olen nyt kolmen vuoden aikana käynyt tasan vuoden välein Merillä. Nyt oli taas korkea aika saada jotain järkeä mun sotkuihin :D







Huomenna on aika mitata rasvat taas. Jännäksi menee, onko homma edenyt…. Kroppa tuntuu kyllä kiristyvän koko ajan ja huomaan se varsinkin uusista suonista. Niitä alkaa olemaan hieman kaikkialla: jaloissa, lonkassa, käsissä, olkapäissä, rinnalla, otsassa jne. Työmaata riittä todellakin vielä ja onneksi on aikaa karsointoihin. Voitte muuten käydä tsekkaamassa, nimeni on listalla http://www.nordicfitnessexpo.com/jkl-paviljonki/

Kävin tänään poikkeuksellisesti treenaamassa Aapo Kilpeläisen kanssa. Normaalisti treenan yksin tai sitten Ismon kanssa. Mentiin tänään Aapon selkäohjelman mukaan ja vaihtelu teki oikein hyvää! Oli kyllä ihan erilainen treeni kuin oma selkätreeni. Tehtiin paljon triplasarjoja, soutuja sekä taljoja. Kiitos vaan Aapo :) Aapo kisaa myös syksyllä. Laji on eri kuin mulla, ylläri :D kova cbb ukko tulossa lavalle!







Ilahduin tänään kun huomasin, että ennakkoverorajani paukkui tänään. Takana on kolme kuukautta yrittäjänä ja pitää ilmeisesti pikkasen korottaa sitä :D Positiivisia ongelmia :) Työtilanne on tunnetusti melko surkea Suomessa tällä hetkellä, joten fiksuna tyttönä kyllästyin alkuvuonna olemaan työttömänä ja laitoin oma puoti pystyyn. Minulta saa:

1. valmennuspalveluita www.thundertrainingnutrition.com , eli ravinto- ja urheiluvalmennusta. Koulutukseni olen saanut Lapin urheiluopistolta.

2. juridisia palveluja, varsinkin urheiluoikeudellista neuvontaa. Olen gradua ja yksi erikoistumisjakso vailla oleva juristi (Turun yliopisto) joten kunnon sotkuihin kannattaa ottaa 100% valmistunut kaveri, mutta minulta saa ja on saanut jo jonkun aikaa plajon hyviä vinkkejä sekä konsultaatiota varsinkin urheiluoikeudellisiin kysymyksiin :) Kannattaa laittaa viestiä jos kaipaat apua :) dea@thundertrainingnutrition.com. 

3. Mainos- ja markkinointiapalveluja. Minulla on mainostoimistotaustaa ja olen aikoinaan tehnyt hommia art directorina, eli suunnitellut yrityksille mainoskampanjoita, graafista ilmettä ja paljon muuta. Moni pieni yritys jää piiloon jos ei osa mainostaa jolloin ei tavoita omaa kohderyhmä, eli omia asiakkaita. Oikein kohdennettu viestintä on todella tärkeä tässä jos haluaa saada asiat pyörimään. Suosittelen ottamaan yhteyttä jos tarvitset apua miten erottua joukosta :) Luennoin äsken aiheesta eräälle yrittäjäkolleegalle juridisella allalla. Kannattaa olla hieman erilainen ja nimenomaan oma itsensä, koska silloin jäät ihmisten mieleen :) Miksi olla kuin muut kun voi tehdä sitä omaa juttua ja olla oma itsensä :)!

Nyt lopetan. Pakko tehdä muutakin kun kirjoittaa blogia huonolla suomenkielellä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.